ΤΡΟΠΟΙ – ΟΡΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

1. Γενικοί Όροι

Σύμφωνα με αυτούς τους ΓΟΠΠ, τα παραγγελθέντα προϊόντα από τον αγοραστή θα παραδοθούν στη διεύθυνση που θα αναφέρει ο αγοραστής και η οποία αναφέρεται ως διεύθυνση παράδοσης («Διεύθυνση παράδοσης»).

Η εταιρεία παραδίδει σε όλες τις περιοχές της ελληνικής επικράτειας (με εξαίρεση των περιοχών που δεν υπάρχει πρόσβαση μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς).
Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά πλην Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Τα τιμολόγια πώλησης/δελτία αποστολής αποστέλλονται στον καταναλωτή μαζί με τα προϊόντα που έχει παραγγείλει στην διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί από τον αγοραστή κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας.

Κόστος αποστολή με courier : 4,34 Ευρώ (με ΦΠΑ)

Κόστος αποστολής με courier για παραγγελίες άνω των 60 Ευρώ : ΔΩΡΕΑΝ

2. Χαρακτηριστικά των τρόπων παράδοσης από την Ιστοσελίδα

2.1 Τα δέματα παραδίδονται στη διεύθυνση παράδοσης του αγοραστή ή του παραλήπτη της παραγγελίας και αν αυτός απουσιάζει, ανάλογα με την διακριτική ευχέρεια της ταχυδρομικής υπηρεσίας και εφόσον αυτό επιτρέπεται σε κάποιο άλλο άτομο, πληρεξούσιο του ή σε κάποιο ταυτοποιήσιμο τρίτο πρόσωπο.

Σε περίπτωση που έχει επιλέξει τον τρόπο πληρωμής μέσω αντικαταβολής, οφείλει κατά την παράδοση να καταβάλει προηγουμένως και το συνολικό αντίτιμο της παραγγελίας.

Αν τα δέματα δεν μπορούν να παραδοθούν, ο αγοραστής ή παραλήπτης λαμβάνει μια ειδοποίηση στην διεύθυνση που έχει δηλώσει, που του επιτρέπει να παραλάβει τα παραγγελθέντα προϊόντα από το πλησιέστερο κατάστημα της ταχυδρομικής υπηρεσίας στον αναφερόμενο εκεί χρόνο.

Με το πέρας αυτής της περιόδου, τα δέματα επιστρέφονται στον αποστολέα. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής θα αποζημιωθεί με το ποσό που πλήρωσε κατά τη στιγμή τοποθέτησης της παραγγελίας αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής (εφόσον η πληρωμή έχει γίνει με τραπεζική κατάθεση).

Κάθε πράξη σχετικά με την παράδοση δεν είναι εφαρμόσιμη αν το δέμα φαίνεται να έχει παραδοθεί και έχει υπογραφεί το σχετικό παραστατικό παράδοσης.

3. Επεισόδια, ζημίες, κατεστραμμένη συσκευασία

3.1 Γενικές Διατάξεις

Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας καλείται να επιβεβαιώσει την καλή κατάσταση των δεμάτων και των παραδοθέντων προϊόντων.

Σε περίπτωση ανωμαλίας αναφορικά με τα δέματα (κατεστραμμένα ή ανοιχτά δέματα, ίχνη υγρών, κλπ) ή με τα παραγγελθέντα προϊόντα (ελλειπή, κατεστραμμένα, κοκ) ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να ακολουθήσουν τις παρακάτω διαδικασίες που αναφέρονται στα άρθρα 5.3.2 και 5.3.3 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης ανάλογα με την κατάσταση της παραγγελίας. Η αδυναμία εφαρμογής της σωστής διαδικασίας αναφορικά με την γνωστοποίηση προβλήματος μπορεί να αφαιρέσει κάθε ευθύνη από τον μεταφορέα και την εταιρεία και συγκεκριμένα ο αγοραστής δεν θα δικαιούται αποζημίωση ούτε θα μπορεί ποτέ να διεκδικήσει από την εταιρεία την επαναποστολή των παραγγελθέντων προϊόντων.

3.2 Διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση κατεστραμμένου κιβωτίου

• Αν εντοπιστεί ανωμαλία κατά την παρουσία του πράκτορα της Υπηρεσίας
♦ Αρνηθείτε άμεσα την παραλαβή και περιγράψτε ξεκάθαρα και λεπτομερώς το πρόβλημα. Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να παραδώσουν ένα έγγραφο αναφοράς του προβλήματος μαζί με το κιβώτιο στον πράκτορα της Υπηρεσίας
♦ Αναφέρετε το πρόβλημα στo κατάστημά μας

• Αν εντοπιστεί ανωμαλία κατά την απουσία του πράκτορα της Υπηρεσίας Ταχυμεταφοράς
♦ Αναφέρετε την ζημιά και τα ελλειπή προϊόντα, συμπληρώστε ένα έγγραφο αναφοράς του προβλήματος και ενημερώστε την εταιρεία. Η δήλωση περιστατικών μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παράδοση.

3.3 Διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση ελλειπών ή κατεστραμμένων προϊόντων

Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία σχετικά με την απουσία ή την καταστροφή των προϊόντων . Η εταιρεία μπορεί να ζητήσει πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα του αγοραστή ή του παραλήπτη της παραγγελίας και να εκτελέσει τον απαραίτητο έλεγχο, προτού προχωρήσει σε συμπλήρωση των ελλειπόντων προϊόντων ή αντικατάσταση των κατεστραμμένων.

4 Χρόνος Παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης αρχίζει από τη στιγμή που η επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας αποστέλλεται στον αγοραστή. Ο αγοραστής που το επιθυμεί μπορεί να ενημερώνεται αναφορικά με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, αναλόγως του γεωγραφικού σημείου παράδοσης, επικοινωνώντας στο τηλ 2744061525

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 17:00 ΜΜ ΘΑ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΜΕΡΑ.
Σε περίπτωση που η παράδοση καθυστερήσει για περισσότερες από 7 ημέρες από τα παραπάνω όρια, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία εντός 60 ημερών από τον μέγιστο χρόνο παράδοσης που αναφέρεται για την παράδοση των προϊόντων, αποστέλλοντας συστημένη αποστολή με την απόδειξη παραλαβής στην διεύθυνση εταιρείας αφού επικοινωνήσει μαζί μας, κατά τις ώρες λειτουργίας καταστημάτων.

5. Δικαιώματα και χρονικό όριο επιστροφών

51. Δικαίωμα επιστροφής

5.1.1. Χρονικό όριο άσκησης δικαιώματος επιστροφής.
Ο αγοραστής έχει προθεσμία 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου που περιλαμβάνει τα παραγγελθέντα προϊόντα για να ασκήσει το δικαίωμα του για αναστροφή της πώλησης και επιστροφή των προϊόντων, χωρίς να αιτιολογήσει την απόφασή του/της. Σε περίπτωση που η 14η ημέρα πέφτει σε Σάββατο, Κυριακή ή αργία, τότε η προθεσμία επιμηκύνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

5.1.2. Λεπτομέρειες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής
Οι λεπτομέρειες σχετικά με το δικαίωμα ακύρωσης αναφέρονται στο άρθρο 5.3 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων.

5.1.3. Αποτελέσματα της άσκησης του δικαιώματος επιστροφής
Ο αγοραστής ασκεί το δικαίωμα επιστροφής σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο, αναφορικά με τον χρόνο ενημέρωσης και τις λεπτομέρειες επιστροφής και μπορεί να επιλέξει:

– την επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα και αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν που πωλείται από το κατάστημα, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
– αποζημίωση ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων, η οποία θα καταβληθεί ακολούθως του τρόπου πληρωμής της παραγγελίας των προϊόντων, εφόσον η επιστροφή λάβει χώρα εντός της προθεσμίας των 14 ημερών.

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης/επιστροφής δεν μπορεί να ασκηθεί για προϊόντα που είχαν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας. Επίσης επισημαίνεται στον αγοραστή ότι δεν μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την πώληση/επιστροφής των προϊόντων για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (π.χ μαγιό). O αγοραστής ασκώντας το δικαίωμα του για επιστροφή των προϊόντων εφαρμόζοντας το παρόν άρθρο αναφορικά με το χρόνο και τον τρόπο επιστροφής και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο παρόν άρθρο, μπορεί να λάβει επιστροφή χρημάτων, ίσης αξίας με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων.

5.1.4. Έξοδα επιστροφής
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός από την περίπτωση ελαττώματος προϊόντος ή μη συμμόρφωσης των παραδοθέντων προϊόντων σε συνάρτηση με την παραγγελία (σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής και επιστροφής θα καταβάλλονται από την εταιρεία).

5.2. Συμβατικό Δικαίωμα και περίοδος επιστροφής
Η εταιρεία, έχοντας πάντα ως στόχο την ικανοποίηση των πελατών της και των αποδεκτών των παραγγελιών, δέχεται την επιστροφή των προϊόντων που έχουν παραγγελθεί από την ιστοσελίδα με απλή ταχυδρομική αποστολή η με άμεση παράδοση στο κατάστημά μας μέσα στις νόμιμες προθεσμίες που αναφέρονται στους παρόντες όρους (εφεξής «δικαίωμα επιστροφής»).

5.2.1. Προθεσμία άσκησης δικαιώματος επιστροφής
Η προθεσμία επιστροφής μπορεί να ασκηθεί από τον αγοραστή ή τον παραλήπτη της παραγγελίας εντός δεκατεσσάρων ημερών (14 ημερών) από την παραλαβή της παραγγελίας.

5.2.2. Λεπτομέρειες άσκησης δικαιώματος επιστροφής
Οι λεπτομέρειες άσκησης του δικαιώματος επιστροφής αναφέρονται στο Άρθρο 5.3 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης.

5.2.3. Αποτέλεσμα της χρήσης του δικαιώματος επιστροφής
Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας, ο οποίος επιθυμεί να ασκήσει το δικαίωμα επιστροφής, μπορεί να το κάνει ως εξής:

– να το αλλάξει, επιστρέφοντάς το προϊόν στο κατάστημά μας και αλλάζοντας το με ένα άλλο προϊόν που πωλείται από το κατάστημα, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
– Να λάβει την αξία των προϊόντων που επιστρέφει με τον ίδιο τρόπο καταβολής που ακολουθήθηκε κατά την αγορά των προϊόντων.

Το δικαίωμα της υπαναχώρησης/επιστροφής δεν μπορεί να ασκηθεί για προϊόντα που είχαν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας. Επίσης επισημαίνεται στον αγοραστή ότι δεν μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την πώληση/επιστροφής των προϊόντων για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (π.χ μαγιό).

5.2.4. Έξοδα επιστροφής
Τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός από την περίπτωση ελαττώματος προϊόντος ή μη συμμόρφωσης των παραδοθέντων προϊόντων σε συνάρτηση με την παραγγελία (σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής και επιστροφής θα καταβάλλονται από την εταιρεία).
Σε περίπτωση που τα προϊόντα υπόκεινται στο δικαίωμα της επιστροφής, ο αγοραστής ή αποδέκτης της παραγγελίας μπορεί, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης ακολούθως του παρόντος άρθρου

– να το αλλάξει, επιστρέφοντάς το προϊόν στο κατάστημά μας και αλλάζοντας το με ένα άλλο προϊόν που πωλείται από την εταιρεία, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
– Να λάβει την αξία των προϊόντων που επιστρέφει με τον ίδιο τρόπο καταβολής που ακολουθήθηκε κατά την αγορά των προϊόντων

5.3. Λεπτομέρειες άσκησης του δικαιώματος επιστροφής.

5.3.1. Γενικές διατάξεις που καλύπτουν όλους τους τρόπους επιστροφής
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στο κατάστημά μας εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών σε τέλεια/άριστη κατάσταση που να επιτρέπει την επαναπώλησή τους (στην αρχική τους κλειστή ή σφραγισμένη συσκευασία, με τα κατρελάκια, με αξεσουάρ κλπ) και υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή δεν έχουν ανοιχθεί.

H εταιρεία θα επιστρέψει στον αγοραστή το κόστος αγοράς των προϊόντων με την μέθοδο πληρωμής που ακολούθησε στην παραγγελία του, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την υπαναχώρηση από την πώληση.

5.3.2. Επιστροφή στο κατάστημα
Σύμφωνα με τους όρους ΓΌΠΠ, η επιστροφή στο κατάστημα είναι εφικτή με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς.

5.3.3. Επιστροφή μέσω ταχυδρομείου ή courier
Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας που ασκεί το δικαίωμα του της επιστροφής εντός της νομίμου προθεσμίας των 14 ημερών, πρέπει να ακολουθήσει τις παρακάτω οδηγίες κατά την επιστροφή των προϊόντων μέσω ταχυδρομείου/courier:

– Αποστολή των προϊόντων σε άριστη κατάσταση και σε κλειστή συσκευασία με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής και με συμπληρωμένο το έντυπο υπαναχώρησης από την πώληση στην κατωτέρω διεύθυνση:
Ζάρκος Γεώργιος – Πέιν αριθ. 2 – Λουτράκι Κορινθίας – ΤΚ 20300

Η εταιρεία δεν δέχεται δέματα με πληρωμή παραλήπτη (με την εξαίρεση των ελαττωματικών προϊόντων ή την ανάγκη αντικατάστασης προϊόντων).

Αν ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας δεν διατηρεί αποδεικτικό παραστατικό ότι εναπόθεσε το προϊόν σε μεταφορείς ή σε κατάστημα, τότε η ευθύνη της επιστροφής του προϊόντος θα βαρύνει τον ίδιο.

O αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας που ασκεί το δικαίωμα του της επιστροφής εντός της νομίμου προθεσμίας των 14 ημερών, μπορεί να ειδοποιεί τη συνεργαζόμενη εταιρία courier, προκειμένου να ορίσει την ημέρα και ώρα που θα παραδώσει το πακέτο με τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται εφόσον τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση και σε κλειστή συσκευασία με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής και με συμπληρωμένο το έντυπο υπαναχώρησης από την πώληση στην ανωτέρω διεύθυνση.

ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
(Παρακαλούμε να συμπληρώσετε και να επιστρέψετε αυτό το έντυπο μαζί με τον αριθμό της παραγγελίας σας, αν θέλετε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης. Σας συνιστούμε να καθορίσετε τον αριθμό της παραγγελίας σας).

6. Διατήρηση κυριότητας

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ιστοσελίδα είναι απαλλαγμένα από κάθε νομικό ή πραγματικό ελάττωμα. Τα προϊόντα που τυχόν τροποποιηθούν, επιδιορθωθούν, εγκατασταθούν ή προστεθούν από τον αγοραστή εξαιρούνται της παρούσας εγγυήσεως. Η εγγύηση δεν εφαρμόζεται σε φθαρμένα ή κατεστραμμένα προϊόντα που προέκυψαν από τη μεταφορά ή εξαιτίας κακής και μη ενδεδειγμένης χρήσης.

Η εταιρεία διατηρεί την πλήρη κυριότητα των προϊόντων που παραγγέλθηκαν μέσω του e-shop μέχρι την ολική αποπληρωμή της αξίας τους, της κύριας αλλά και των εξόδων και φόρων που περιλαμβάνονται στο τιμολόγιο/απόδειξη καθώς και των εξόδων αποστολής.